Hoe vergroot je jouw aantal leads in Mailchimp? 

Marketing

Ben je op zoek naar een geautomatiseerde manier om nieuwe contacten toe te voegen aan jouw Mailchimp-doelgroepen? We hebben goed nieuws voor je!

Vandaag lanceren we een spannende Mailchimp-integratie voor het vastleggen van leads. Wanneer je nu de DoitSelfie photobooth gebruikt tijdens marketing evenementen, kunnen jouw nieuwe contacten automatisch worden gesynchroniseerd met een Mailchimp-publiek naar keuze.

Het is eenvoudig in te stellen en te gebruiken.

Om van de MailChimp integratie gebruik te maken, is de licentie met Data Capture nodig. Binnen je eigen account ga je naar ‘Integrations’. Zoals hieronder zichtbaar is. 

 

Volg de instructies om Mailchimp te verbinden.

Wanneer je nu aan het voorbereiden bent voor jouw volgende photobooth-campagne, zie je een nieuwe sectie voor Mailchimp onder het paneel Data Capture. Zorg ervoor dat je het op internet inschakelt, omdat integratie-instellingen niet in de app verschijnen.

Velden die je kunt synchroniseren met Mailchimp.

Elk van de standaard Data Capture-velden kan worden gesynchroniseerd met nieuwe contacten. Voor de meeste gebruikers betekent dit dat je minimaal een e-mailadres wilt vastleggen, wat ook is hoe deelnemers hun foto zullen ontvangen. Je kunt echter ook de velden voornaam, achternaam, geboortedatum, postcode of telefoonnummer toevoegen. Op deze manier wordt deze extra informatie vastgelegd en automatisch gesynchroniseerd in MailChimp. Extra waardevolle informatie over je leads dus!

Terwijl klanten of leads interactie hebben met jouw photobooth, worden er dus nieuwe contacten gemaakt in Mailchimp, waardoor het gemakkelijk is om jouw marketingcampagnes op te volgen!