Lead generatie

Het verzamelen van e-mailadressen is van waarde voor elk bedrijf dat zich bezig houdt met marketing. Inzicht in je doelgroep en deze doelgroep kunnen bereiken, door middel van een aanvulling van je mailinglijst is volgens ons ontzettend waardevol voor de continuïteit.

 

Verzamel data van je doelgroep

Gasten bieden hun contactgegevens aan om hun foto te ontvangen nadat ze de ervaring op jouw locatie hebben vastgelegd. De foto kan gedeeld worden per e-mail, QR-code of SMS. 

Werk AVG-proof!

Aan de hand van de disclaimer bij het invoeren van de gegevens wordt de bezoeker of gast van jouw locatie geïnformeerd over de verwerking van de gemaakte foto. Deze disclaimer is per event eenvoudig in het online dashboard te wijzigen! Je verzamelt dus volledig AVG-proof gegevens van je doelgroep.

Werk AVG-proof!

Aan de hand van de disclaimer bij het invoeren van de gegevens wordt de bezoeker of gast van jouw locatie geïnformeerd over de verwerking van de gemaakte foto. Deze disclaimer is per event eenvoudig in het online dashboard te wijzigen! Je verzamelt dus volledig AVG-proof gegevens van je doelgroep.

Raak meer betrokken bij je doelgroep.

Dee e-mailadressen mogen gebruikt worden voor het toesturen van de foto. Ook kan je deze e-mailadressen gebruiken voor targeting van je doelgroep in je Facebook campagne. Facebook bepaalt aan de hand van de lijst e-mailadressen soortgelijke profielen binnen jouw doelgroep. Ook dit is volgens de AVG toegestaan. Een betere manier om je doelgroep te bereiken is er bijna niet.

Leer je doelgroep kennen.

Verzamel niet alleen e-mailadressen in combinatie met namen maar verzamel ook extra informatie die voor jou van toepassing is.

Vraag bijvoorbeeld naar de mening van de klant over jouw locatie of evenement. Of voeg een opt-in toe waarbij je bezoekers laat inschrijven voor de nieuwsbrief. Al deze informatie wordt automatisch in het CSV bestand opgenomen. Je zult zien: het werkt!

 

Leer je doelgroep kennen.

Verzamel niet alleen e-mailadressen in combinatie met namen maar verzamel ook extra informatie die voor jou van toepassing is.

Vraag bijvoorbeeld naar de mening van de klant over jouw locatie of evenement. Of voeg een opt-in toe waarbij je bezoekers laat inschrijven voor de nieuwsbrief. Al deze informatie wordt automatisch in het CSV bestand opgenomen. Je zult zien: het werkt!

 

Inzicht in data. Dat willen we graag!

Hieronder vind je het dashboard waar je beschikt over alle data en informatie over jouw doelgroep naar aanleiding van al je events.

Meer functies

Galerijen

De foto’s van DoitSelfie in galerijen stimuleren het delen, ook wanneer het evenement voorbij is. Op diverse social media kanelen wordt jouw merk online gepromoot.

Green Screen

Geef gasten het gevoel een filmster te zijn met een Green Screen. Digitale achtergronden zijn een manier om tijd en geld te besparen in plaats van fysieke achtergronden af ​​te drukken.

Brand touchpoints

Voorzie de photobooth van jouw merk en huisstijl. Jouw logo is zichtbaar van het begin, bij het maken van de foto, tot eind eind, bij het online delen met vrienden.

Analytics

DoitSelfie is gebouwd voor inzicht in data en marketing zichtbaarheid. Hiervoor hebben we een dashboard gecreëerd dat zeer gebruiksvriendelijk is en een marketeer inzicht geeft in de statistieken die nodig zijn om de ROI te bewijzen.

Live Feed

Live Feed is beter dan een diavoorstelling: het is een realtime galerij van de nieuwste foto’s van de DoitSelfie die je op een muur kunt projecteren of op een monitor kunt weergeven. Dit zorgt voor extra aantrekkingskracht. 

Digital Props

Met behulp van de nieuwste gezichtsherkenningstechnologie kunnen gasten genieten van creatieve digitale props. Ook custom props zijn mogelijk waarin je logo zichtbaar is verwerkt.

Direct aan de slag!

Wil je direct aan de slag met één van de genoemde features? Dat kan! Vraag een offerte of een demo aan en ervaar de kracht van fotomarketing met DoitSelfie!