case

Van der Valk –
Amsterdam Amstel

Van Der Valk Amsterdam-Amstel begrijpt de kracht van klanten de marketing laten
doen. Tijdens de feestdagen en thema-events zetten ze de Doitselfie in om een leuke
herinnering mee te geven aan gasten tijdens hun verblijf en bezoek.
Van Der Valk heeft hierbij gekozen voor een vaste opstelling zodat ze de investering kunnen uitspreiden over alle interne en externe events, de aankomende jaren.

De doelstelling.

Het doel van Van der Valk is om meer bereik op social media te creëren en de maillijst en de inschrijvingen voor de nieuwsbrief, aan te vullen met nieuwe leads. Hierbij willen ze verschillende doelgroepen bereiken, zowel jong als ‘oud’, zakelijke en particuliere gasten. 

 

De oplossing.

Om het bereik op Social Media te vergroten maakt Van der Valk Amsterdam-Amstel gebruik van sfeervolle settingen tijdens feestdagen zoals Eerste en Tweede Kerstdag. Gasten kunnen dan hun enthousiasme vastleggen op foto en direct delen met hun vrienden, familie en op social media. Een Instagrammable achtergrond helpt om het enthousiasme van mensen op te wekken en te laten delen. 

De Doitselfie HALO staat op de route naar het restaurant zodat iedereen die voorbijloopt getriggerd wordt om even een GIFje te maken. 

Het resultaat.

Als we de statistieken bekijken, zien we dat er in 2 dagen tijd 530 foto’s gemaakt zijn tijdens Eerste en Tweede Kerstdag. Dat beloofd veel goeds voor andere feestelijke momenten in het jaar. 

De foto’s hebben een bereik van meer dan 5.000.

Het evenement tijdens de kerst in cijfers.

Aantal foto's

Het aantal gemaakte foto’s bij het Kerstevenement, dat 2 dagen duurde, is 530. 

U

Aantal views

De foto’s verschijnen nadat ze geüpload zijn, in de galerij van het event. Hier kunnen alle foto’s worden bekeken (wel afhankelijk van de instellingen). Totaal zijn de foto’s meer dan 5.000x bekeken. 

Gemaakte foto's in 2 dagen

Bereik

Van der Valk Branded

Door zowel de gemaakte foto als de galerij aan te passen aan de huisstijl van Van der Valk krijgt het event nog meer kleur. Op deze manier ontvingen gasten van het hotel een mooie herinnering mee, die ze graag delen met hun vrienden en familie. 

We helpen je om van jouw event een succes te maken!

 

Heb je binnenkort een event of heb je meerdere events per jaar? Schroom niet om eens de mogelijkheden van DoitSelfie te bekijken. Wij zetten fotomarketing in waarbij we benadrukken dat User Generated Content het geheim is van het vergroten van je online bereik en het verzamelen van nieuwe leads.

 

Onze tevreden klanten.

Aan de slag!

Ben je klaar voor DoitSelfie?

Vraag gratis een demo aan!