case

T-Mobile

T-Mobile was op zoek naar een oplossing om langdurige ervaringen te creëren tijdens grote evenementen. Hun teams hadden in het verleden photobooths gehuurd, maar de huur- en bezorgkosten waren te overweldigend. Ze vonden DoitSelfie uiteindelijk het perfecte en kostenbesparende antwoord op het vastleggen van gedenkwaardige merkervaringen, samen met hun publiek.

Het evenement in cijfers.

Aantal foto's

Het aantal gemaakte foto’s bij het evenement is 13150.

Aantal deelnemers

Het aantal deelnemers tijdens deze case was 28930. 

Gemaakte foto's

Deelnemers

Krijg inspiratie!

Door zowel de gemaakte foto als de galerij aan te passen aan de huisstijl van T-Mobile krijgt het event nog meer kleur. Op deze manier ontvangen bezoekers van T-mobile events een toffe herinnering die graag gedeeld wordt op social media.  

We helpen je om van jouw event een succes te maken!

 

Heb je binnenkort een event of heb je meerdere events per jaar? Schroom niet om eens de mogelijkheden van DoitSelfie te bekijken. Wij zetten fotomarketing in waarbij we benadrukken dat User Generated Content het geheim is van het vergroten van je online bereik en het verzamelen van nieuwe leads.

 

Onze tevreden klanten.

Aan de slag!

Ben je klaar voor DoitSelfie?

Vraag gratis een demo aan!