case

Match

Match, een marketingbureau, heeft door de HALO van DoitSelfie in te zetten, sociale betrokkenheid gecreëerd. Match Marketing is een ervaringsgericht bedrijf die het out-of-the-box denken waardeert. Ze verzorgen marketingcampagnes van idee tot productie. Als één van de top 100 bureaus in de branche, weten ze hoe ze hun grote ideeën kunnen ondersteunen met even grote resultaten. 

De doelstelling.

Match Marketing lanceerde een eendaags fitnessevenement voor vrouwen bij twee verschillende Dick’s Sporting Goods-locaties in de Verenigde Staten. Tijdens deze evenementen werden communityleden uitgenodigd om mee te trainen met professionele trainers. Ook konden ze hun Adidas kleding personaliseren en was het mogelijk onderdeel te zijn van een
gedenkwaardige ervaring die ze konden delen via sociale media.

Ze hadden een photobooth nodig die aan twee belangrijke vereisten voldeed:
Ten eerste moest het dienen als een boeiende tool waarmee bezoekers hun evenement konden vastleggen. 
Naast het bieden van een beleving, wilde Match Marketing de photobooth gebruiken als waardevolle marketingtool. Ze wilden hierbij beschikken over statistieken, aanpasbare branding en het eenvoudig delen via Facebook en Instagram.

De oplossing.

Uiteindelijk vond Match Marketing dat de HALO voldeed aan de gestelde eisen.
De verlichting van de selfiestation zorgde er voor dat er voldaan werd aan de eis van de  gebruikerservaring. Volgens Match droeg de uitstraling van de HALO hier enorm aan bij. 
Aan de kant van de klant bood het platform met het dashboard de mogelijkheid om de selfiestation te personaliseren en de branding volledig aan te passen aan de stijl van het evenement. Ook hadden ze met het dashboard inzicht in de statistieken van het evenement. Enorm waardevol, volgens Match!

De gedetailleerde analyses van het gaven Match Marketing de vermogen om hun klanten meetbare resultaten en een positieve Return On Investment te bieden. Na het event hadden ze inzicht in het aantal gemaakte foto’s, totaal aantal gedeelde foto’s en de sociale interacties, evenals het geslacht en de leeftijdscategorie van deelnemers.

Het resultaat.

De HALO was direct een hit. Match Marketing was zelfs zo tevreden dat ze de HALO direct hebben ingezet voor een soortgelijk evenement, dat staat gepland.
Dankzij het gebruiksgemak en de aantrekkelijke presentatie, hebben meer dan 1000 mensen deelgenomen aan de ervaring van de HALO.
Ook de naamsbekendheid liet verbazingwekkende cijfers zien. Van de 416 gemaakte foto’s in de gepersonaliseerde galerij was het bereik: 4776. Dit betekent dat elke foto gemiddeld meer dan 10x is bekeken.

Gemaakte foto's

Deelnemers

Galerij views

%

Online betrokkenheid score

Drie dingen die Match Marketing geweldig vond aan de HALO.

 

1. De photobooth staat in een paar minuten en is eenvoudig te gebruiken, gedurende het hele evenement.

2. Verplaatsen van de selfiestation tijdens events is simpel en gemakkelijk.

3. De service en ondersteuning van het team was top!

We helpen je om van jouw event een succes te maken!

 

Heb je binnenkort een event of heb je meerdere events per jaar? Wij zetten fotomarketing in waarbij we benadrukken dat User Generated Content het geheim is van het vergroten van je online bereik en het verzamelen van nieuwe leads.

 

De mening van Match Marketing.

‘Jullie zijn geweldig, absoluut geweldig. We zullen jullie zeker
gebruiken voor de tour van volgend jaar, ongeacht of we kopen of huren. “

-Samy Richards

Productie Coordinator, Match Marketing

Onze tevreden klanten.

Aan de slag!

Ben je klaar voor DoitSelfie?

Vraag gratis een demo aan!