Case studies

Met DoitSelfie streven we naar resultaat tijdens jouw evenement. Lees hier diverse case studies waarin we beschrijven wat het doel was van de campagne en wat het uiteindelijk heeft opgeleverd.

Cases

Cruise Travel

CruiseTravel was op zoek naar beleving, voor hun beursactie. Hoe creëer je dit? Uiteindelijk vonden ze DoitSelfie als antwoord. Voor CruiseTravel leverde de actie een aanvulling van de maillijst en aanmeldingen voor de maandelijkse nieuwsbrief op.

Bekijk case


Van der Valk Amst. Amstel

Van Der Valk Amsterdam-Amstel begrijpt de kracht van klanten de marketing laten doen. Van Der Valk heeft hierbij gekozen voor een vaste opstelling zodat ze de investering kunnen uitspreiden over alle interne en externe events, de aankomende jaren.

Bekijk case

T-Mobile

T-Mobile was op zoek naar een oplossing om langdurige ervaringen te creëren tijdens grote evenementen. Ze vonden DoitSelfie uiteindelijk het perfecte en kostenbesparende antwoord op het vastleggen van gedenkwaardige merkervaringen, samen met hun publiek.

Bekijk case

Match Marketing

Match, een marketingbureau, heeft door de HALO van DoitSelfie in te zetten, sociale betrokkenheid gecreëerd. Match Marketing is een ervaringsgericht bedrijf die het out-of-the-box denken waardeert. Ze verzorgen marketingcampagnes van idee tot productie. Als één van de top 100 bureaus in de branche, weten ze hoe ze hun grote ideeën kunnen ondersteunen met even grote resultaten.

Bekijk case

Pernod Ricard

Pernod Ricard is een wereldwijde producent van alcoholische dranken. In feite produceert Pernod Ricard tientallen premium alcoholische dranken, waaronder 16 individuele producten die elk behoren tot ’s werelds top 100 merken. Met zulke cijfers is het veilig om te zeggen dat succes Pernod Ricard niet vreemd is.

Bekijk case

Wat onze klanten zeggen

‘We hadden de beursactie ‘Win een cruise!’ bedacht. Doitselfie.nl maakte een prachtige achtergrond op maat, en daarmee werd een photobooth ingericht. Doitselfie.nl, bedankt voor de samenwerking en we kijken uit naar een vervolg.’

-Laurens Knoppert

Eventmanager, Cruise Travel

Het is een heel eenvoudig concept, maar het wordt wel zo professioneel neergezet dat je eigenlijk geen andere keuze kan maken.’

-Jeannette Koops

Eigenaar, Silhouette Kappers